Instrukcje obsługi

FROB - Zintegruj terminal płatniczy z kasą fiskalną

Terminal i kasa zintegrowane – z korzyścią dla przedsiębiorców

Połącz terminal płatniczy z kasą fiskalną, dzięki czemu przyspieszysz obsługę klientów i zmniejszysz liczbę błędów kasjerskich. To wyjątkowa oszczędność czasu i pieniędzy dla Ciebie i Twojego biznesu.

  • Zależy to w głównej mierze od tego, jak będziesz na to przygotowany. Nie ma jednak powodów do obaw – Elavon ma w swojej ofercie rozwiązania, które są w stanie pomóc każdemu przedsiębiorcy w dostosowaniu się do nowych zmian.Zdecydowanie lepiej jest pomyśleć wcześniej o dostosowaniu swojej firmy do przepisów nowego prawa, aby nie narazić się na karę finansową.

  • Aby pomyślnie zintegrować terminal płatniczy z kasą fiskalną online, musisz wykonać kilka kroków:

    1. Upewnij się że model posiadanej kasy i terminal mogą zostać zintegrowane. 

    2. Wypełnij formularz. W przypadku otrzymania kompletu informacji Twoje zlecenie zostanie zrealizowane w przeciągu 24 godzin.

    3. Po upływie 24 godzin od zgłoszenia przeprowadź ręczną aktualizację terminala

    4. Wykonując czynności opisane w instrukcji instalacji dostępnych poniżej, zanotuj statyczny adres IP przypisany do terminala.

    5. Skontaktuj sie z producentem twojej kasy fiskalnej online, aby:

      a. Upewnić się, że wersja oprogramowania kasy jest kompatybilna i spełnia wymogi integracji z terminalami Elavon.

      b. Przygotować kasę do połączenia z terminalem płatniczym.

      c. Wprowadzić do systemu kasy niezbędne dane potrzebne do uzyskania skutecznej komunikacji między kasą i terminalem (np. IP terminala, port TCP).

      d. Potwierdzić, iż integracja jest zgodna z zasadami użytkowania kasy.

    6. Po ustawieniu terminala płatniczego i kasy fiskalnej w trybie integracji, możesz spróbować wykonać transakcję testową.
    1. Potwierdź, że producent twojej kasy fiskalnej korzysta z domyślnego numeru portu – 5002

    2. Przed samodzielnym wprowadzeniem jakichkolwiek zmian ustawień kasy upewnij się, że możesz to zrobić nie naruszając warunków korzystania z kasy. W razie wątpliwości skontaktuj się z dostawcą kasy.

    3. Sprawdź, czy adres IP przechowywany w kasie fiskalnej online dla terminala płatniczego jest taki sam jak adres statyczny używany w terminalu płatniczym

    4. W razie problemów z integracją skontaktuj się z nami pod numerem 22 306 03 16 i wybierz opcję 1

Jesteś już naszym klientem i potrzebujesz pomocy? 

Biuro Obsługi Klienta

22 306 03 16

Skontaktuj się z nami