Hotel musi oferować gościom o wiele więcej niż miejsce do spania i jedzenie. Aby pozyskiwać klientów, powinien zapewnić im spersonalizowane doświadczenia i wywoływać pozytywne emocje. Dać gościom komfort pod każdym względem i na każdym etapie: od rezerwacji – do wymeldowania. Jednym z warunków tego komfortu jest szybka i bezproblemowa obsługa płatności.
Nasze rozwiązania płatnicze wpierają pracę personelu hotelowego oraz pomagają podejmować trafne decyzje biznesowe. Hotele, które z nich korzystają, nie tylko dają gościom wybór sposobu płatności. Zyskują również zintegrowane rozwiązania do obsługi płatności, a procesy z nimi związane stają się prostsze i przebiegają szybciej.
Goście chętniej wybierają hotel, który oferuje wiele metod płatności, i chętniej do niego wracają. Gdy mogą w nim zapłacić tak, jak im wygodnie, doceniają dobrą jakość obsługi. Podobnie jak wtedy, kiedy mogą szybko wymeldować się i bez czekania zapłacić za rachunek w restauracji.
Duży popyt na usługi hotelowe przy rosnących kosztach pracy może obniżyć rentowność hotelu. Dlatego coraz ważniejsze staje się pozyskiwanie rezerwacji bezpośrednich. Nasze rozwiązania umożliwiają gościom z całego świata dokonywanie płatności na odległość, za pomocą linków umieszczanych w e-mailach albo przez przez telefon (MO/TO).
Działalność hoteli opiera się na zaufaniu gości. Dlatego muszą one szczególnie dbać o to, aby dane ich klientów, w tym dane kartowe, były właściwie chronione. Nasze rozwiązania spełniają wszystkie wymagania organizacji kartowych. Pomagają hotelom zapobiegać stratom finansowym, które powstają na przykład wtedy, gdy klienci kwestionują płatności kartą i składają reklamacje.
Nasze usługi to doskonały sposób, aby zapewnić gościom znakomitą obsługę i pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu z hotelem. To także prosta droga do tego, aby dać hotelowi nowe możliwości sprzedażowe i zyski. Potrzeby branży hotelarskiej znamy od podszewki. Jesteśmy rekomendowanym przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego (IGHP) dostawcą usług płatniczych.
Obsługujemy płatności wykonywane wszystkimi najpopularniejszymi kartami: Visa® i Mastercard®, Diners Club®, JBC®, Union Pay® oraz American Express®. Tak duży wybór metod płatności to ukłon w stronę klientów, a dla hotelu szansa na większy zysk.
Usługa DCC to dla hotelu podwójny zysk: ze sprzedaży i z mniejszych opłat za procesowanie transakcji. Oferujemy najwięcej walut DCC spośród wszystkich agentów rozliczeniowych w UE – dlatego z DCC mogą korzystać klienci niemal z całego świata.
Nasze terminale sprawdzą się na terenie całego hotelu. Goście mogą bez problemu zapłacić za usługi hotelowe, kiedy tylko chcą. To daje im poczucie sprawnej obsługi i jest dla nich bardzo ważne, gdy się spieszą. Terminale wyposażone są w funkcje niezbędne w każdym hotelu.
Nasze karty podarunkowe można wykorzystywać do promowania hotelu jako narzędzie marketingowe. Można także traktować je jako element programu lojalnościowego, deponować na nich określoną kwotę i nagradzać nimi hotelowych gości, zachęcając ich w ten sposób do kolejnych odwiedzin.
Oferujemy rozwiązania, które umożliwiają gościom z całego świata dokonywanie płatności na odległość, za pomocą linków umieszczanych w e-mailach albo przez telefon lub e-mail. Dzięki płatności przez link umieszczany w e-mailu goście mogą płacić bezpośrednio hotelowi, pomijając serwisy rezerwacyjne.
Nasze terminale płatnicze są w pełni zintegrowane z wieloma programami i aplikacjami służącymi do obsługi hoteli (PSM).
Płatności dokonywane przez gości hotelowych w wielu walutach można rozliczać w jednej walucie wybranej spośród 17 najpopularniejszych walut.
Wszystkie dane o płatnościach są dostępne na naszym portalu klienta, a ich analizowanie pomaga podejmować trafne decyzje biznesowe.
Opieka Zespołu ds. reklamacji, który w imieniu klienta uczestniczy w sporze dotyczącym reklamacji zwrotnej typu chargeback, jeśli zaistnieje taka potrzeba.
Najlepsze w swojej klasie systemy ochrony, najwyższe standardy szyfrowania numerów kart oraz w pełni zarządzane usługi certyfikacji PCI.
Nasze Biuro Obsługi Klienta działa przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, a każdy klient otrzymuje opiekuna handlowego.
Porozmawiajmy o rozwiązaniach płatniczych dla Twojego hotelu