Wielu właścicieli firm nie wie, że limity płatności zbliżeniowych mogą być znacznie wyższe niż 100 zł, w przypadku, gdy klienci korzystają z portfela cyfrowego.
„Cyfrowe portfele, takie jak Apple Pay czy Google Pay, są najszybciej rozwijającą się metodą płatności na świecie i łączą konto bankowe lub kartę płatniczą ze smartfonem lub smartwatchem" - mówi Patrick Doyle, Vice President Point-of-Sale Solutions w firmie Elavon Europe, będącej ekspertem w dziedzinie płatności.
„Jeśli Twój klient płaci za pomocą telefonu lub zegarka, to każda osoba przyjmująca płatności w Twojej firmie powinna o tym wiedzieć. W ten sposób nie odstraszasz tych, którzy chcą wydać ponad 100 zł" - mówi Patrick.
Limit płatności dla portfeli cyfrowych jest ustalany przez bank Twojego klienta lub jest określony na podstawie jego dostępnych środków.
„Portfele cyfrowe są bardzo bezpieczne" - dodaje Patrick Doyle. „Wszystkie dane są szyfrowane, co chroni zarówno Twojego klienta, jak i Twoją firmę. Portfele te wykorzystują poziomy uwierzytelniania, takie jak PIN w aplikacji lub biometria, czyli rozpoznawanie twarzy lub odcisku kciuka, aby upewnić się, że użytkownik jest tym, za kogo się podaje”.
Ponieważ portfele cyfrowe zazwyczaj wykorzystują istniejącą już technologię zbliżeniową, nie ma potrzeby inwestowania w nowy i kosztowny sprzęt do przyjmowania płatności za ich pomocą w Twoim sklepie.
„Niezależnie od Twojego modelu biznesowego i tego, kim są Twoi klienci, cyfrowe portfele są teraz na czasie i cieszą się rosnącą popularnością" - mówi Patrick.
„Włączenie ich w doświadczenie klienta powinno być istotną częścią strategii Twojej firmy" - dodaje.
Dowiedz się więcej o tym, czym są cyfrowe portfele i jak mogą pomóc Twojej firmie.