The site you requested may not be relevant in your area.

country flag
Skip to main content

Kompleksowe usługi płatnicze dla branży hotelowej

Hotel musi oferować gościom o wiele więcej niż miejsce do spania i jedzenie. Aby pozyskiwać klientów, powinien zapewnić im spersonalizowane doświadczenia i wywoływać pozytywne emocje. Dać gościom komfort pod każdym względem i na każdym etapie: od rezerwacji – do wymeldowania. Jednym z warunków tego komfortu jest szybka i bezproblemowa obsługa płatności.

Postaw na rozwój swojego hotelu

Nasze rozwiązania płatnicze wpierają pracę personelu hotelowego oraz pomagają podejmować trafne decyzje biznesowe. Hotele, które z nich korzystają, nie tylko dają gościom wybór sposobu płatności. Zyskują również zintegrowane rozwiązania do obsługi płatności, a procesy z nimi związane stają się prostsze i przebiegają szybciej.

goście w hotelu

Buduj pozytywne doświadczenia gości

Goście chętniej wybierają hotel, który oferuje wiele metod płatności, i chętniej do niego wracają. Gdy mogą w nim zapłacić tak, jak im wygodnie, doceniają dobrą jakość obsługi. Podobnie jak wtedy, kiedy mogą szybko wymeldować się i bez czekania zapłacić za rachunek w restauracji.

recepcja w hotelu

Pozyskuj rezerwacje bezpośrednie

Duży popyt na usługi hotelowe przy rosnących kosztach pracy może obniżyć rentowność hotelu. Dlatego coraz ważniejsze staje się pozyskiwanie rezerwacji bezpośrednich. Nasze rozwiązania umożliwiają gościom z całego świata dokonywanie płatności na odległość, za pomocą linków umieszczanych w e-mailach albo przez przez telefon (MO/TO).

Zapewnij bezpieczeństwo

Działalność hoteli opiera się na zaufaniu gości. Dlatego muszą one szczególnie dbać o to, aby dane ich klientów, w tym dane kartowe, były właściwie chronione. Nasze rozwiązania spełniają wszystkie wymagania organizacji kartowych. Pomagają hotelom zapobiegać stratom finansowym, które powstają na przykład wtedy, gdy klienci kwestionują płatności kartą i składają reklamacje.

recepcja w hotelu

Wybierz sprawdzone rozwiązania

Nasze usługi to doskonały sposób, aby zapewnić gościom znakomitą obsługę i pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu z hotelem. To także prosta droga do tego, aby dać hotelowi nowe możliwości sprzedażowe i zyski. Potrzeby branży hotelarskiej znamy od podszewki. Jesteśmy rekomendowanym przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego (IGHP) dostawcą usług płatniczych.

Przyjmuj płatności tak, jak chcą klienci

metody płatności

Szeroki wybór metod płatności

Obsługujemy płatności wykonywane wszystkimi najpopularniejszymi kartami: Visa® i Mastercard®, Diners Club®, JBC®, Union Pay® oraz American Express®. Tak duży wybór metod płatności to ukłon w stronę klientów, a dla hotelu szansa na większy zysk.

DCC

Dynamiczne przeliczanie walut

Usługa DCC to dla hotelu podwójny zysk: ze sprzedaży i z mniejszych opłat za procesowanie transakcji. Oferujemy najwięcej walut DCC spośród wszystkich agentów rozliczeniowych w UE – dlatego z DCC mogą korzystać klienci niemal z całego świata.

terminale płatnicze

Niezawodne terminale płatnicze

Nasze terminale sprawdzą się na terenie całego hotelu. Goście mogą bez problemu zapłacić za usługi hotelowe, kiedy tylko chcą. To daje im poczucie sprawnej obsługi i jest dla nich bardzo ważne, gdy się spieszą. Terminale wyposażone są w funkcje niezbędne w każdym hotelu.

karty podarunkowe

Karty podarunkowe

Nasze karty podarunkowe można wykorzystywać do promowania hotelu jako narzędzie marketingowe. Można także traktować je jako element programu lojalnościowego, deponować na nich określoną kwotę i nagradzać nimi hotelowych gości, zachęcając ich w ten sposób do kolejnych odwiedzin.

linki do płatności

Linki do płatności

Oferujemy rozwiązania, które umożliwiają gościom z całego świata dokonywanie płatności na odległość, za pomocą linków umieszczanych w e-mailach albo przez telefon lub e-mail. Dzięki płatności przez link umieszczany w e-mailu goście mogą płacić bezpośrednio hotelowi, pomijając serwisy rezerwacyjne.

Optymalizuj procesy i chroń dane z kart płatniczych

integracja z systemami hotelowymi

Integracja z systemami hotelowymi

Nasze terminale płatnicze są w pełni zintegrowane z wieloma programami i aplikacjami służącymi do obsługi hoteli (PSM).

rozliczenia wielowalutowe

Rozliczenia wielowalutowe

Płatności dokonywane przez gości hotelowych w wielu walutach można rozliczać w jednej walucie wybranej spośród 17 najpopularniejszych walut.

monitorowanie płatności online

Monitorowanie płatności online

Wszystkie dane o płatnościach są dostępne na naszym portalu klienta, a ich analizowanie pomaga podejmować trafne decyzje biznesowe.

obsługa reklamacji chargeback

Obsługa reklamacji chargeback

Opieka Zespołu ds. reklamacji, który w imieniu klienta uczestniczy w sporze dotyczącym reklamacji zwrotnej typu chargeback, jeśli zaistnieje taka potrzeba.

bezpieczeństwo płatności

Bezpieczeństwo płatności

Najlepsze w swojej klasie systemy ochrony, najwyższe standardy szyfrowania numerów kart oraz w pełni zarządzane usługi certyfikacji PCI.

całodobowe wsparcie

Całodobowe wsparcie

Nasze Biuro Obsługi Klienta działa przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, a każdy klient otrzymuje opiekuna handlowego.

Chcesz uzyskać więcej informacji?

Porozmawiajmy o rozwiązaniach płatniczych dla Twojego hotelu

Skontaktuj się z nami